![]() |
![]() |
|
![]() |
||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
||||||||||||||||||||
MAIN |
![]() |
WORK |
![]() |
CONTACT |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||||
![]() |
![]() |
||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||||||||||||||||
Tuning ŠKODA OCTAVIA COMBI Ako sme kúpili nové auto ŠKODU OCTÁVIA COMBI, tak sme si povedali, že trocha tuningu nezaškodí. Je to 1,6 MPI prečipovaná o 10 koní. Na začiatku to vyzeralo takto: ![]() ![]() ![]() Ako prvé sme rozšírili nápravy o 2,5 cm na jednu stranu, čiže rázvor kolies sa zväčšil o 5 cm, čím sme zlepšili stabilitu vozidla v zákrutách. Na to sme použili rozširovacie podložky. ![]() ![]() Po úprave to vyzeralo takto - predok aj zadok. ![]() ![]() ![]() ![]() Ďalej sme pokračovali s pedálmi, na to sme použili lisovaný hliníkový plech. ![]() ![]() Ten istý plech sme použili na stredný tunel ![]() Nové ELEKTRÓNY Viper ![]() ![]() Kryt na riadiacu páku ![]() © 2004 ![]() |
|||||||||||||||||||||
![]() |